рефлексія

Модуль 10,11
Створили презентацію, документ, таблицю або веб-ресурс для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів;
створили документ для фасилітації;
визначили наявність усіх складових свого Портфоліо;

Модуль9
Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
 створили інструменти для підсумкового оцінювання;

Модуль 8
Обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання; 

проаналізували те, як  самі проводимо оцінювання;
 переглянули та оцінили приклади учнівських робіт;


Модуль7
Створили та оцінили приклад учнівської презентації, учнівської публікації, вікі-статті або блоґу;
внесли  зміни до свого Плану вивчення теми;
осмислять те, чого навчилися.

Модуль 6
Переглянули План вивчення теми та внесли до нього зміни;
обговорили проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті;
запланували, як  будемо використовувати Інтернет для: співпраці та спілкування при виконанні завдань проектів;

Модуль 5
Обговорили у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм;
розглянули та обговорили закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах; 

осмислили те, чого  навчилися в цьому Модулі;


Модуль 3,4
Обговорили навчальні теми для створення Портфоліо з використанням методу проектів;
сформулювали навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів;
обговорили і сформулювали Основні запитання, що сприяють розвитку та навчанню учнів;

Модуль 1,2
Обговорили  цілі та очікування від тренінгу основного курсу Intel «Навчання для майбутнього»;
сформулювали  власні завдання щодо навчання на тренінгу;
створили  власний блог;

Немає коментарів:

Дописати коментар