Модуль 10,11
Створили презентацію, документ, таблицю або веб-ресурс для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів;
створили документ для фасилітації;
визначили наявність усіх складових свого Портфоліо;
Модуль9
Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
створили інструменти для підсумкового оцінювання;
Модуль 8
Обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання;
проаналізували те, як самі проводимо оцінювання;
переглянули та оцінили приклади учнівських робіт;
Модуль7
Створили та оцінили приклад учнівської презентації, учнівської публікації, вікі-статті або блоґу;
внесли зміни до свого Плану вивчення теми;
осмислять те, чого навчилися.
Модуль 6
Переглянули План вивчення теми та внесли до нього зміни;
обговорили проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті;
запланували, як будемо використовувати Інтернет для: співпраці та спілкування при виконанні завдань проектів;
Модуль 5
Обговорили у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм;
розглянули та обговорили закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах;
осмислили те, чого навчилися в цьому Модулі;
Модуль 3,4
Обговорили навчальні теми для створення Портфоліо з використанням методу проектів;
сформулювали навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів;
обговорили і сформулювали Основні запитання, що сприяють розвитку та навчанню учнів;
Модуль 1,2
Обговорили цілі та очікування від тренінгу основного курсу Intel «Навчання для майбутнього»;
сформулювали власні завдання щодо навчання на тренінгу;
створили власний блог;
Немає коментарів:
Дописати коментар